|
Można oczywiście używać procedur klasy Graphics "bezpośrednio" uprzednio przeliczając potrzebne parametry na liczby całkowite.
Albo przedefiniować je tak, by uwzględnione były już realia omówione we wstępie. Oto przykłady:
public static void linia(Graphics g, pkt2d p,pkt2d k)
{
g.drawLine(cal_x(p.x),cal_y(p.y),cal_x(k.x),cal_y(k.y));
}
|
Narysujemy odcinek linii ciągłej z punktu p(x,y) do punktu k(x,y) - współrzędne p i k rzeczywiste .
|
public static void okrag(Graphics g, pkt2d a,double r)
{
g.drawOval(cal_x(a.x-r),cal_y(a.y+r),(int)(40D*r),(int)(40D*r));
}
|
Narysujemy odcinek okrąg o środku w punkcie w punkcie a(x,y) i promieniu r.
|
W podobny sposób dostosujemy do realiów R2 dowolną procedurę klasy Graphics
|